Search This Blog

Aug 29, 2014

Aplikacje szydełkowe - wodny swiat

aplikacje szydełkowe rybki dla dzieci, ośmiornica, konik morski, kraby, wykonane na szydełku metodą amigurumi, magnesy na lodówkę, kolorowe aplikacje, własnoręczne naszywki . Crocheted amigurumi applications theme is under the sea, fish, crab, octopus, sea horse all very colorfull and handmade


Seria aplikacji zrobionych na szydełku.
W przyszłości mam zamiar zrobić z nich magnesy na lodówkę. Rybki są bardzo lekkie więc utrzyma je nawet malutki okrągły magnesik. Mój syn uwielbia bawić się magnesami a wiele dostępnych w sklepach jest dla niego za małe np. popularne plastikowe literki, które notorycznie wkłada do buzi i boje się, że się nimi zachłyśnie. Stąd właśnie pomysł na milutkie, duże magnesy.
Tematykę wodną wybrałam ze względu na kolorystykę i różnorodność wzorów, a jednocześnie spójność całej kolekcji.
W następnych postach opiszę dokładnie jak zrobiłam poszczególne aplikacje. Mam nadzieję że komuś przypadną do gustu i zrobi pożytek z wzorów :)

( A series of crochet applications.
In the future, I'm going to make fridge magnets from them. Fish are very light, so even a tiny circular magnet will hold them on place. My son loves to play with magnets, but many commercially available is too small for him, eg. popular plastic letters, which he notoriously puts into his mouth. Hence the idea for ​​a soft, big magnets. I chose the underwater theme due to the color and variety of designs, while the consistency of the entire collection.
In future posts I will explain exactly how I did individual applications. I hope someone will make them too :)

No comments:

Post a Comment